2018. január 30., kedd

Miért éri meg neked?




Olyan céllal hoztam létre ezt az oldalt, hogy egy kis betekintést nyerj a munkámba. A családi vállalkozásunk adta az ötletet, hogy kellene egy olyan összefogó szolgáltatást létrehozni, amire sokan nem gondolnak, hogy szükségük lehet.

Elsősorban a mikro-, kis-, és középvállalkozások terhein szeretnék könnyíteni azzal, hogy olyan munkát veszek át tőlük, amire sokszor már nem jut idő, nincs hozzá kedve vagy csak egyszerűen nincs rá lehetőség. Ez lehet, hogy hetente csak néhány óra, vagy eseti jellegű megbízás, de így nem kell adminisztrációs munkatársat alkalmazni, fizetni utána a járulékokat, továbbképzésekre küldeni. Nem kell irodát bérelni és berendezni, nem kell rezsit, internetet fizetni miatta. Nem titok, hogy ára van a munkámnak, de ez egy elenyésző összeg ahhoz képest, hogy a fentebb felsorolt dolgokat kifizesd.

Nézzük ezt számokban:
Egy heti 40 órában bejelentett alkalmazott 150.000.-ft nettó jövedelemmel számolva, egy munkáltatónak 273.000 forintjába kerül 2018-ban.
(megjegyzem, hogy ez az összeg 2016-ban, közel 290.000.-ft volt, 2017-ben 278.500.-ft körül.)
Iroda bérlés 1.000-15.000.-ft/hó/m2. A legolcsóbb 20m2-es iroda is havonta 20.000.-ft-tól kezdődik + rezsi. Nyugodtan kijelenthetjük, hogy 300.000.-ft-tól kezdődik minden vállalkozónak 1 alkalmazott foglalkoztatása. Ha pedig nem is tudod ellátni teljes munkaidőben munkával, már nem is biztos, hogy megéri neked.

Egy munka kiszervezéssel magadnak nyersz időt, amit aztán úgy használsz fel, ahogy kedved tartja. Lehet, hogy szabadidőt nyersz, de az is lehet, hogy több pénzt keresel addig, mint amit kiadsz helyette.

Gondold végig milyen munkákat adnál ki a kezedből.

Látogass el a Facebook oldalamra és kövesd a további bejegyzéseimet.
https://www.facebook.com/alivaoffice/

Nincsenek megjegyzések: